Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 30 de juliol del 2012

Reflexió d'avui!! 30.07.12


‎L'he llegit molts cops però l'altre dia el 


vaig tornar a fer-ho i em vaig tornar a 

emocionar!!!!!!!!!!!!!! val la pena recordar-

lo de tant en tant!!!!!!!!!

Bon dia blog!!!!!!!!!!!!






"...QUAN CREIES QUE JO NO ESTAVA 


MIRANT... " 

Un missatge que tot pare, mare, avi, àvia, amics i amigues han de llegir 



recordant que els nens i les nenes estan atents al que fem i al què diem.



Carta d’un/a nen/a:






Quan creies que jo no t’estava 



mirant.......et vaig veure penjar el meu 


primer dibuix a la nevera i vaig córrer a 


fer-ne un altre...



Quan creies que jo no t’estava mirant......et vaig veure posar aliment al platet 



del gat i vaig aprendre que és bo cuidar els animals...


Quan creies que jo no t’estava mirant......vaig veure llàgrimes sortir dels teus 


ulls i vaig aprendre que algunes vegades les coses fan mal, però que està bé 


plorar...


Quan creies que jo no t’estava mirant......



et vaig veure fer les meves postres 


preferides i vaig aprendre que les coses petites són les que fan la vida 


especial....

Quan creies que jo no estava mirant......



et vaig sentir donar-me el petó de bona nit i em vaig sentir estimat i protegit...


Quan creies que no t’estava mirant......



et vaig veure donar el teu temps i els teus diners per ajudar a gent que no en 


tenia gens i vaig aprendre que els que tenen han d’ajudar als que no tenen.


Quan creies que no t’estava mirant...



et vaig veure cuidar la nostra casa i a nosaltres i vaig aprendre que ens hem de 


cuidar del que ens ha estat donat. 



Quan creies que no t’estava mirant......



vaig aprendre de tu les lliçons de la vida que necessitava :...


com ser una persona bona i productiva......com dir "molt" amb tan sols un 


somriure... ...et vaig mirar i vaig voler dir-te...

"GRÀCIES PER TOTES LES COSES QUE VAIG VEURE QUAN CREIES QUE JO NO 



T’ESTAVA MIRANT".


No ens oblidem...


TOTS NOSALTRES INFLUÏM EN LA VIDA DELS NENS I NENES QUE TENIM AL 



NOSTRE VOLTANT

Encara que pensem ...que no ens estan mirant...


1 comentari:

Anònim ha dit...

molt emotiu i bonic!!!!! dolors

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats