Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 12 de juliol del 2012

Una bona cançó i molts records!! 12.07.12



" Si puedo Volverte a Ver" una gran cançó i una bona lletra!!!!!!!  apart m'agrada la barreja d'aquestes dos veus!!!!!!!! 

Benny Ibarra y Miguel Bosé

Aquests dies estic escoltant cançons que feia segles que no escoltava i m'han portat molts records!!!!!!!!!  

Et quedes parada quan penses que una simple cançó et pugui portar a navegar pel temps i pels teus records!! m'ha agradat deixar volar els records!!!!!!!! abans sempre les escoltava i podria dir que no em cansava de tocar el "replay".

Aquesta és una d'aquestes!!!!!!!!! he trobat aquest vídeo amb la lletra!!!!!!!! 
M'encanta!!!!!!!!! i em recorda molt a una amiga!! sembla mentida els grans moments que hem viscut juntes!!!!!!  

Fa temps que no ens veiem però el més curiós és què quan parlem, sempre al mig de la conversa et surten molts records i sense donar-nos compte estem tota l'estona recordant cosetes i no pots parar de riure perquè son grans moments que tens grabats al teu interior. 

El temps passa, les amistats agafen camins diferents però el més maco es saber que per molt que passi el temps, el carinyo que tens per aquells moments viscuts no t'ho esborra cap fet ni ningú, ni tant sols el propi temps.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats