Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 12 de novembre del 2012

11.11.12 - Ruta x la platja -


Un altre cop a matinar!! a les 8 del matí ja estàvem puntuals a la platja!! aquesta gosseta és com un rellotge!!!!

Feia fred i vent però caminant s'estava bé!!!! Quan vam arribar no hi havia ningú per la platja així que vam poder disfrutar-la x nosaltres soletes!!



Com sempre es va dedicar a fer forats quan em para una moment a contemplar el mar!!






Després vam arribar amb aquesta zona que és molt maca i em vaig dedicar a fer 4 fotos i van quedar guapíssimes!!!!!!!!








Com què li vaig ensenyar un premi i li vaig dir que estés "quieta" vaig aprofitar el moment !!!!

I van quedar aquestes fotos maquíssimes!!!!!!!!



Amb aquesta sembla que estigui meditant!! jejejej





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats