Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 15 de novembre del 2012

15.11.12 - reflexió d'avui - DEMOSTRAR -

Avui la meva amiga senderista Tere ha posat aquest enllaç per compartir i m'ha agradat molt!!!!!!!! així que avui el posaré com a reflexió!!!

No vulls parlar de gossets perquè està claríssim que ells no tenen res a veure amb nosaltres!! son un gran exemple a seguir i nosaltres no arribem a la seva alçada !!!



Però siiiiiiii em fa gràcia parlar de les persones!!

La gent normalment no sap dir un "t'estimo" o dir-te les coses bones!! les dolentes o crítiques constructives, ràpidament les diuen però mostrar els seus sentiments no en saben!!

Alguns ho fan en fets i altres ni amb això!! se suposa que la gent que t'envolta t'estima i n'està de tu però la pregunta que algun cop et fas a tu mateix o els hi faries amb ells, és:

- perquè no dius el que sents amb un moment determinat???  (amics, germans, parella, fills) 

tot ho donem per fet que ja se sap i no pensen que de tant en tant va bé demostrar-ho!!!!!!!!! 

- perquè no fas més abraçades a la gent que estimes??????????????? 

sembla una tonteria però una abraçada sempre va bé!! et reconforta i fa que sentis molt a prop amb aquella persona. 

A mi m'encanta fer abraçades però reconec que excloent al meu morcete i la mameta que sempre els inundo de mimitos, a la resta de gent em costa fer-ne ja què em fa vergonya !! i de vegades penso que es trist tenir vergonya x demostrar el teu carinyo a la teva gent!! 

- perquè quan t'agrada una cosa de l'altra persona no ho dius??? (com va vestida, l'a gust q estàs amb aquesta persona, com fa un treball determinat, ...) 

En aquest cas, tenim costum de dir alguna cosa quan NO ens agrada!! és curiós!!! 

Pos esooooooooooooooo!!! 
que hauríem d'aprendre a demostrar més les coses i parlar-ne!!!!!!!!!!!! 

una de les cosets que sempre em deia el meu pare: 
"fesssssssssss el que t'agradaria que et fessin a tu" 





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats