Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 22 de gener del 2008

Bon any bloc!!

Eissssssssss bloc!! Quant de temps!!! ja hem començat un nou any i encara no t'he dit res!! vaja quina blocaira més activa!! jejejeje

Bé, la veritat és que no estic gaire activa amb els escrits!! tinc massa feina!! a veure si m'aplico una mica!

Avui deixaré un vídeo musical!!! Aquesta cançó m'agrada molt!! (la lletra és bastant trista però és molt maca) espero que t'agradi!

D'aquesta cantant també m'agrada molt la cançó "Le deseo" però el vídeo musical que he trobat no m'agrada ja que és una versió d'aquesta.

Un petonàss bloc!



www.Tu.tv



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats