Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 25 de gener del 2008

La mami i la filla treballant de valent!! jeje

Aquestes és la ntra. feina durant aquests dies!! La bufanda negra i blanca l'ha fet la meva mare i l'altra, com ja sabeu és la meva.

En un principi aquesta negra l'havia de fer mua però la mameta no em va deixar!!

Si si tal com ho sentiu!! Em va dir que no ho feia bé, que apretava massa els punts!! Amb bones paraules em va dir que no en tenia ni idea!! Jejejeje

Així que és va posar a fer-ho ella i així em vaig quedar.......... sense fer bufanda!! Jejejejeje (quin morro!!!!!!!)

Per una banda em vaig alegrar ja que així ella es va motivar a fer bufanda però per l'altra em va picar!! Em vaig dir a mi mateixa que això no quedaria així!! Jejejeje

Així que me'n vaig anar a comprar llana però aquest cop de la barata!! Vaig pensar que si em quedava malament no em sabria greu!!

Total, que en 8 dies he fet una bufanda i m'ha quedat molt bé!! (m'he de tirar floretes, sinó malament)

I naturalment, la meva mare també l'ha acabat! Hem tardat el mateix!! Per cert, al final la meva mare i professora del mig punt m'ha acabat dient que sóc una màquina fent bufanda!! jajajajajaja

Que bien!!!!!!! això t'anima a seguir endavant!!! ara a veure quin punt serà el pròxim que faci perquè segons m'ha explicat n'hi ha de molts tipus!! a veure que tal se'm dona!!

Com a resum puc dir que m'ha agradat aquesta experiència de fer bufanda!! És entretingut i passes una bona estona!!

Ara m'he acostumat mentre miro la tele per la nit sempre estic fent alguna coseta entretinguda!! Primer vaig fer negrito i ara la bufandeta!! Ara he de pensar quina serà la pròxima!!

Un petonàssssssssss bloc!!

Aquí et deixo les bufandetes acabades!!!

1 comentari:

enric ha dit...

No hi ha res com picarse amb alguna cosa per a superar fins i tot al mestre. En aquest cas, s'ha complert.
Una abraçada!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats