Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 25 de gener del 2008

El meu NEGRITO!!!


Com que li he dedicat un article a la meva bufandeta he pensat que no podia deixar de banda al meu negrito!!!!!!!!

Així es diu la meva primera obra d'art!!

La vaig fer el passat mes de desembre!

Feia molt de temps, anys, que em venia pel cap tornar a fer mig punt!!

Quan vivíem al barri i era molt joveneta vaig fer mig punt!! Bé, va ser una temporada que tothom en feia (el meu germà Alex i tots els veïns jovenets que estàvem per allí)

Recordava aquesta època amb molt de carinyo i vaig pensar que estaria bé provar-ho, veure si era capaç de fer-ho però sobretot d'acabar-ho ja que això son moltes hores i al final t'acabes cansant.


I si si!!!!!!!!!!!!! Va ser un gran repte!!!!!!!!!!

Vaig estar unes setmanes que buscava temps d'on podia per fer-lo!! Em va agafar fort!! Jejejejeje

Per cert, li vaig posar nom........... li vaig dir NEGRITO!!

Així que aquí us presento el meu Negrito el qual l'he fet amb molt de carinyo!!!


El meu pròxim repte de mig punt és una paisatge xino!! Aquest el faré pel meu morcete ja que em va insinuar que li faria gràcia que li regales alguna coseta feta per mi!!

Un petonàs bloc!!

2 comentaris:

enric ha dit...

La veritat és que t'ha quedat molt be el teu Negrito. Ja t'hi pots dedicar.
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

jejejej gracietes tato!!
ahhhhhhhhhhh i també gracietes per deixar-me comentaris!! ets el meu blocaire més constant!! la resta entren i no em diuen res!!

buaaaaaaaaa buaaaaaaaaaaaaaa
que penita mas grande!!

un petonàssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats