Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 24 de gener del 2008

La meva obra d'art!!



Has vist que maca bloc??? Aquesta és la meva nova obra d'art!!

És la primera bufanda que faig!! bé, quan era petita alguna em vaig fer però suposo que era més de la meva mare que meva!! jejejeje

Aquesta l'he fet soleta!! això si amb la meva professora Mami!!!!! ella m'ha anat guiant amb tot!!

Ara solament em falta el "remate" final!!!


A veure que tal em quedarà!!!
Ja posaré la foto quan la tingui completament acabada!!!!!

Un petonàssssssssss bloc!!

1 comentari:

enric ha dit...

Estas feta una artista. T'ha quedat molt be la bufanda. Ja sé per qui serà la propera.
Una abraçada

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats