Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 28 de febrer del 2008

Ermita del remei de flix!!

Sembla mentida com passen els anys!! Vaig trobar aquesta foto i em va agradar molt ja que veus com era abans l'ermita!! la imatge parla per si sola!!
bé, aquí la deixo per compartir-la amb el meu estimat bloc!! jejeejej
un petonàssssssssssss bloc!

P.D.: Algú sap quina funció feia la caseta petita?? era la casa de "l'ermitanyo"?? i sobretot la pregunta que em faig, perquè la van tirar??


1 comentari:

enric ha dit...

bonica foto de l'ermita. La casa crec que és la del ermitaño. El que passa és que li va caure la roca al damunt i la va trencar.Em sembla que és així.
Una abraçada

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats