Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 15 de febrer del 2008

Una regalet per la Laia!!!

Quan vaig acabar la bufanda de l'Alex vaig pensar "i ara que faig???"
així que m'havia de buscar un altre repte i vaig pensar amb la Laia gran.

Mentres estava fent la meva primera bufanda, la Laia em va fer un comentari que em va fer molta gràcia, em va dir
"si aq. bufanda fos per una nina, segur que ja l'haguessis acabat"
jejejejeje!! em va fer tanta gràcia aquest comentari que sempre el tenia presentmentre estava fent les bufandes
perque quan l'estàs fent tens la sensació que no l'acabaràs mai.
Així que vaig pensar de fer
una mini bufanda per la seva nina!! jejeeje

Ahir li vaig portar i la veritat és que li va fer molta gràcia ja que era una sorpresa!!
Bé, aquí deixo les fotikis que vaig fer!!
unpetonàsssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats