Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 4 de febrer del 2008

Unes fundes pel mòbil!!

Després de fer les meves bufandetes vaig pensar que podia seguir fent cosetes però aquest cop volia que fos alguna cosa diferent.

Vaig pensar.... i una funda pel mòbil??? estaria bé!!!
Així que li vaig preguntar a la meva profe i em va dir que si que es podria fer!! així que mans a l'obra!!

Però aquest cop la cosa s'ha complicat, m'ha canviat el punt, aquest és més complicat!!!

És diu punt normal, que és del dret i del revés!!
o sigui com el punt bobo però afegint el revés!! Aquest punt té forma de trena, és molt més complicat però queda molt maco!

2 comentaris:

Maria José ha dit...

M'han agradat molt les fundes pels mòbils, jo tinc dos telèfons, ho dic per si no saps què fer.

eva_yam ha dit...

jejeje aisssssss ella!! m'alegro que t'agradi!!

ja ho tindré en compte!!!!
un petonàsssssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats