Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 10 de març del 2008

4.000 visites!

Aquest cap de setmana no m'he connectat gens i avui he vist que el meu bloc ha tingut moltíssimes visites. Tal i com vaig dir el divendres, em feia gràcia arribar a les 4.000 visites i he vist que ho he aconseguit!!

Avui a primera hora he vist que tenia unes 4.017 visites! Visca!!!!!! Resumint que aquest cap de setmana han obert el meu bloc 76 cops!! Deu ni do!!!!! Això si que és un gran èxit!

Gràcies anònims i family!!

Tal i com he dit al xat, aquest post li dedico a l'angelet, bé als angelets que han estat protegint el meu bloc!! Gracietes!!

Aquí us deixo les dites tant maques que m'ha deixat:

"El bosque sería muy triste si sólo cantaran los pájaros que mejor lo hacen"

" La muerte es una quietud que se ve y un frío que se toca."

"Los años enseñan cosas que los días jamás llegarán a conocer."

" Esperar pasivamente en medio del fuego es mucho más díficil que atacar"

"El verdadero hombre libre es aquél que puede rechazar una invitación a cenar sin dar una excusa."

" La felicitat és un com no un què."

"Se está solo cuando el sábado no es más que la víspera del domingo."

" Para ser razonablemente feliz hay que ser aceptablemente egoista."

"A veces puedes aplastar a una persona sólo con el peso de tu lengua."

" La serenidad no es estar a salvo de la tormenta sino encontrar la paz en medio de ella."

10 comentaris:

enric ha dit...

Si, els angelets no descansen i s'ho han currat de veritat!
Les FRASES molt boniques totes.
Una abraçada!!

Anònim ha dit...

Eva: moltíssimes gràcies per aquestes paraules que ens has dedicat. Ens fa molta il.lusió la teva dedicatòria.

Que tinguis un molt bon dia.

La paraula FRASES està molt ben escrita, per cert.

Angelet.

eva_yam ha dit...

Gràciesssss per deixar-me un mtge aquí!!!!!!!!!! a la gent li costa fer-ho! jejeje

pos eso!! tot fos com això!! m'agrada la gent que aporta cosetes al meu bloc i que millor que dedicar un post!

Fins aviat!!
un petonàssssss per t@ts!!

Anònim ha dit...

No, si a mi no m'agrada el xat, és curt, s'esborra i no puc expressar-me com voldria. Si per mi fos hi escriuria cada dia aquí però no voldria pas col.lapsar-te.... Angelet.

De res, un plaer. I parlant d'aportar, si us plau mira aquesta web:

http://www.elmundo.es/yodona/2007/08/29/sociedad/1188394693.html

eva_yam ha dit...

l'acabo de mirar! i deu ni do!! no m'agrada gens la foto de la campanya de la ONG de caritas internacional, la trobo de malgust!! com diuen ells, és una campanya agressiva però impacta massa la foto!!
També suposo que d'això és tracta però no deixa de ser la meva opinió, NO M'AGRADA!!

per cert, encara em deus una web! et vaig dir a veure si em podies passar l'adreça del bloc dels angels! (aquell escrit que li vas passar al meu germà)

Gracietesssssssssssss
un petonàsssssssssssss

Anònim ha dit...

Et vaig passar l'adreça: i et vaig dir que era un plaer compartir-la... però com que em vas escriure on l'Enric doncs et vaig contestar allí. Però ara mateix ho arreglo. Angelet.

eva_yam ha dit...

sipssssss ja la vaig veure i ja hi vaig entrar!!!!!!

molts articles i la veritat super llargs, massa biblia!! encara que hi han cosetes interessants!

Una pregunta, el bloc es teu??? o dos preguntes, tu també tens bloc o nops???

Amb el que t'agrada escriure trobo estrany que no en tinguis cap!!

Si tens bloc, please passa-me'l!!
oks??????????
gracietess!!!!!!!!!!!
un petonàsssssssssssss

Anònim ha dit...

Sí, la veritat és que hi ha poques coses que puguis llegir sense cansar-te, ho he de reconèixer... has d'anar buscant un bocí d'aquí, un d'allà per anar aprenent coses, per això no te'l vaig posar: és durillo de llegir, intelectualment.. No, el blog no és meu, ni aquest ni cap, no en tinc. Sí, tens raó, he llegit i he escrit molt però els àngels no podem tenir blog, no sabem crear-lo, ni mantenir-lo, ni posar-hi fotos tant maques com les que posa l'Enric, ni coses tan boniques com les que dius tu... Nosaltres llegim els dels altres i els nostres escrits esperem que serveixin per animar-los i perquè aprenguin a riure i a gaudir de la vida. Angelet.

eva_yam ha dit...

jajajaj molt bona angelet! veig que estàs ben posada al paper d'angelet!!

segueixo pensant que es estrany que no en tinguis cap!! crec que tindries molt èxit si et posesis un bloc!!

Almenys jo et seguiria!! jejejeje

un petonàsssssssssssss

enric ha dit...

Eva, és el nostre Angelet, ja ho saps!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats