Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 10 de març del 2008

El concert de l'Enric!! Felicitats!!!!!!!


Concert de música a l'Auditori Josep Carreres de Vila-seca.

Segons m'he informat prop de 200 alumnes es van reunir aquest dissabte a l'Auditori Josep Carreres de Vila-seca, era la 6ª Trobada d’Orquestres de Nivell Elemental.

Tots aquests alumnes (entre 8 i 14 anys) formaven part de diverses escoles de música i de conservatoris de la província de Tarragona.

La Trobada va durar tot el dia però el concert al públic va començar a les 6 de la tarda. Primer van actuar cada grup en solitari i al final de cada acte van tocar tots junts.

Vaig poder veure la primera part del concert i em va agradar molt. Tots ho van fer molt bé però naturalment tenia ganes de veure els de Flix ja que tocava el meu nebot Enric. Em va encantar!! Ho va fer molt bé!! Felicitats Enric!!
No l'havia vist mai tocar i em vaig sorprendre de lo bé que ho fa!

Bé, aquí deixo un petit vídeo que vaig gravar mentre tocaven tots junts! Feia goig de veure tants músics dalt de l'escenari tocant una peça molt coneguda.
Felicitats a tots!


www.Tu.tv

4 comentaris:

enric ha dit...

Hola Eva! molt bon reportatje. La veritat és que va ser molt emocionant veure a tants músics junts i més de la seva edad. i els pares......doncs babejant!!!

Anònim ha dit...

_Toquen molt be_

eva_yam ha dit...

eisssssssssssssss Arnau!! quina ilu!! ja veig que ja saps posar missatges!!

gracietes per vindre per aquí!!

Enric ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats