Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 27 de març del 2008

Uns dies de relax!

Aquesta setmana santa volia fer fotos de les meves filloles amb les seves respectives mones però al final no vaig fer res!! em vaig deixar la càmera a casa!! Quina memòria que tinc!! tal i com em diu l'alex "pequeña memoria"!! jejejeje

Això si, vam anar a veure com pujava la meva fillola a les "atraccions" que hi havia i vaig fer un parell de fotikis!! ahhhhhhhhhhh i també vam trobar al tato amb els meus nebots per allí disfrutant de la tarda!! així que aquí deixo unes fotikis!!!

Un petonàssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats