Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

diumenge, 5 de desembre del 2010

05.12.10!! un anyet!!!!!!


Pensant amb el dia, m'ha vingut a la ment que avui fa un anyet del nostre compromís oficial!!!

Morcete no va voler ser menys i ho va fer molt guapet!!!!! un soparet romàntic i la petició de mà!!!!!!!!! segons em va explicar, ho volia fer el dia 6 ja què és quan ens vam coneixer però al final va decidir fer-ho un dia abans!!!!!!!!!! jejejejeje

Va ser molt original!!!!!!!!!! em va portar a un lloc que li tinc molt de carinyo ja què em recorda al meu pare!!!!!!!! i ell va voler que estés present amb aquell moment tant especial.

Un moment per recordar tota la vida!!!!!!!!!!! aquestesssssssss fotikis son d'aquell dia!!!!!!!!!!











SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats