Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 31 de desembre del 2010

31.1210; últim dia!!!!!!!!! dia de reflexió de l'any


Avui és l'últim dia de l'any!!!!!!!!!!!!!!

és un dia diferent, un dia que molts de nosaltres intentem fer balanç del nostre any!! sense voler, fas una petita reflexió com ha anat l'any.

Viatges amb el temps i veus el que has viscut, intentes esbrinar al teu interior el que has sentit, el que t'ha sentat bé i el què no.

Sempre tenim vivències bones però d'altres son negatives!!

veus que pel camí vas perdent gent que estimes, gent que ens deixa sobtadament, gent que ens deixa després d'una llarga malaltia!!! alguns els coneixes molt i d'altres coneixes a la seva família però tots et fan sentir la tristesa i la por a la mort!!

veus que la vida no és tan maca com t'imaginaves però sempre intentes mirar el futur amb esperança
Intentes viure el present sense esperar el futur
però hi ha dies que no te'n recordes de fer-ho
i això fa que visquis pensant amb el demà i no et deixa disfrutar de l'avui

Mentre estic escrivint, reflexiono sobre el meu any i ha estat molt positiu!!
faig balanç i veig que he estat molt feliç!!!!!!!!!!!
l'he viscut amb intensitat i això és el més important!
he intentat disfrutar el dia a dia i he viscut el petits moments amb molta il.lusió!!

Coses positives:

He viscut moltes hores a la carretera i això ......
ha fet que valori més la meva vida, el meu estil de vida,
la meva parella!!! m'ha fet valorar més les petites coses
m'ha fet tornar més casera!! jejeje

He conegut molta gent!!!
gent interessant i altres que no tant!!
d'aquests, alguns s'han quedat compartint el camí
i altres han seguit el seu!! però tots ells m'han aportat alguna cosa!!

M'he casat!!!!
he viscut intensament els preparatius de la nostra boda
he tingut moltíssima ill.usió amb tot el que he preparat
El dia de la boda passa ràpid però jo em quedo
amb aquell dia i sobretot amb els preparatius perquè son molt intensos!!
i sobretot ho he disfrutat !!!

He compartit aquests moments amb les persones que més estimo al món!!!
el meu morcete!!!!!!!!!! la meva família i els meus amics!!!!!!
Val la pena viure aquest moment!!!!!!!!!!

He tornat a Flix!!!!!!!!!!!!!!
després de 2 anys i mig viatjant puc dir que ....
viatjo per plaer!!!!!!!!!!!! jejejeje
s'han acabat les hores perdudes a la carretera,
s'han acabat aquelles boiressssssssssss de les 7 del matí!!!!!!!!
aquestes coses no és valoren fins que no les vius!!!!!!!!!


un any que l'he compartit amb la gent que més estimo!!
un any que he descobert fins quin punt m'estima la gent!!
un any que he disfrutat de la companyia de la meva família, la família de
l'alex i sobretot de la meva mare i del meu morcete!!!


ahhhhhhhhhhhhh i una altra cosa important que em deixava..........
he descobert el SENDERISME!!!!
la natura em fa sentir feliç!!
quan estic caminant per la muntanya .......

em sento viva, desconnecto, sóc feliç!!!
m'encanta respirar, contemplar la natura!!!
fer fotikis per guardar aquell moment viscut!!
també m'encanta compartir aquests moments amb la gent!!
amb tots els companys que he tingut amb aquestes sortides

i sobretot em quedo amb els meus xinitos!! jejejeje
el tato i
jose!!!
m'han demostrat que son uns grans companys de senderisme

i també uns bons amics!!

i també aquest any he descobert de més a prop....


el món dels gossets!!!!!!!!
he conegut gent com la GloAn i l'Isabel que m'han
ensenyat moltíssimes coses d'aquest món de ls gossets,
de la perruqueria canina!!!!!!
he conegut molta gent que es dedica a cuidar dels gosset
s!!
gent que passa hores i hores a la protectora per ajudar-los!!
és un nou camí que no sé on em portarà
però què de moment vull viure'l dia a dia

el demà ja es veurà!!!!!!!!

Coses negatives:

Les hores a la carretera!!
Els refredats!!!!!!!!!!!!!!!
Les persones que ens han deixat aquest any!!!!!!!!
Les decepcions amb algunes persones!!!
Les persones que s'han perdut pel camí!!

L'enyorança!!
segueixo enyorant al meu pare!!!!!!!!!!!!!!!!



La pèrdua del meu dandi!!!!!!
despres de 17 anys de la seva companyia!
La pèrdua del Negret!!

La por a les malalties, als canvis, al futur!!!
sempre tenim algun moment d'aquests!!!


així que puc dir que ha estat una balança positiva!!!
!!!!!


Però en general,
la sensació que tinc d'aquest any...
es que ha estat un bon any!!!
un any per recordar!!!
perquè poso la balança del positiu i del negatiu
i guanya les coses positives!!
Un any de molta felicitat!!!!!!!!!

Espero que el 2011
sigui igual o millor que el 2010.





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats