Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 2 de març del 2011

Felicitats Papa!!! 02.03.11


Avui és el cumple del meu pare!!! 02.03.11

Avui faria 76 anys!!!!!!!!!!! és va plantar als 70 anyets!!!!!!!

Amb ell no li agradaven gaire els regalets perquè no li donava importància i recordo, com si fos ahir, que cada any teníem la mateixa conversa :

- Felicitats papa!!!!!!!!!!!

- Gràcies Reina!!!!!!! (agafava el regal i el deixava al seu costat)

- Papa!!! com ets!!! obre el regal!!!!!!! sempre fas igual!!!

i ell sempre em feia el mateix comentari:

- No feia falta comprar-me res!!!!!!!! no necessito res!!! a mi el que m'agrada és que t'hagis enrecorda't de felicitar-me!!!!!!!!

Així què després d'aquestes paraules em deixava sense arguments!! tenia raó!!!!!!!!!!!!

Son cosetes o lliçons que em donava el meu pare però jo no me'n donava compte al moment!! quan et falta, et venen sempre aquestes petites converses que al seu dia no li donaves importància i ara veus que t'omplen al recordar-les!!

L'important és recordar-te del dia i sobretot d'ell!!!!!!!!!!

Aquest és el 6è any que no el puc felicitar en persona però no he deixat de felicitar-lo al meu interior ja què és el seu dia!! sempre ho serà!!!!!!!!!

Felicitats Papa!!!!!!!!!!!!
Espero que passis molt bon dia allí on estiguis i desitjo que estiguis molt ben acompanyat pels teus amics, familiars i coneguts!!!!!!!!
Molts petonetsssssssssss de la teva filleta!!!!!!!
T'estimo!!!!!!!!!!!
i et segueixo enyorant com el primer dia o fins i tot, més!!!!!!!!!!

2 comentaris:

enric ha dit...

Un escrit molt bonic!
Tens molta raò que sempre es deixava per obrir els regals.
Una abraçada!!

FELICITATS PAPA!!!!

eva_yam ha dit...

gràciessssssssss tato!!!
bé, que t'he d'explicar que no sapiguis!!!
l'important és què els obria i li donava la importància q corresponia però sempre em va sobtar això de no obrir-los al primer moment!! jejeejje

un petonàssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats