Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 15 de març del 2011

Un article maquíssim!!

Ahir, vaig entrar al bloc del meu germà i em vaig sorprendre amb l'article que va posar!! és la seva història, el perquè de la natura però sobretot si hagués de posar un títol posaria "un exemple de superació personal" perquè deu ni do el què ha passat!! Feia temps que no hi pensava amb tot això i la veritat és què és digne d'admirar!!!!!!!!! bé, aquí us deixo l'enllaç a l'article:

Una mica d’història de la meva vida i el perquè del meu amor a la NATURA.

(m'ha fet gràcia posar aquesta foto d'una de les sortides que hem fet els 3xinitos)

2 comentaris:

enric ha dit...

Gràcies Eva! la veritat és que vaig voler posar quatre ratlles sobre els meus inicis senderistes i no vegis com vaig acabar!!!
LA foto triada.......sense comentaris!!

eva_yam ha dit...

jajjajaja em va costar motl buscar una foto pel teu article i quan la vaig veure no vaig dubtar!! jajajajaja

s'ha de posar sempre una mica d'humor!! jajajaja

petonetssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats