Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 8 de març del 2011

Morcete i la seva nova motiki!! 06.03.11



Aquesta és la nova motiki de morcete!!!


És totalment diferent a l'anterior!! la burgman se la va comprar per anar de tranquis i per no quedar-se sense moto però al poc temps de tindre-la va veure que no l'omplia.

A mi la burgman m'agradava per anar pel poble però no pas per anar a fer rutes ja què no té res a vuere amb una moto!! apart sabia perfectament que no li pegava a morcete ja què amb ell li agrada la conducció motorista i no hi havia color!!


Així que després de buscar i rebuscar va trobar aquesta Ninja!!!!!!!!!!!! és una R i no té res a veure amb les que ha tingut anteriorment però és un nou repte per ell perquè la posició i la conducció és diferent a les nacked !!!!!!!










A mi m'agrada estèticament i l'altre dia em vaig pujar per veure si arribava bé i siiiiiiiiiiiiii!! Ara hauré de comprovar si és còmoda per carretera.







Com què encara no l'he provat no puc comentar quines son les meves impressions!! l'únic que puc dir que estèticament és molt guapa!!










Ara toca disfrutar-la!!!!!!!!!!!!!!!!
V'sssssssssssssssssssssssss


2 comentaris:

Anònim ha dit...

OOOOHHHH!!! M'agrade molt, molt bonica, haverem si aquest cop es l'ancertada jejeje.
I si aquesta vegada tinc l'honor de pujar-hi, així que ja li pots dir a l'Alex que tenim pendent un volteta jeejejej.

Molts bsss Ballarina.

eva_yam ha dit...

holesssssssssssss ballarina!!
això ja està fet!!!!!!!!!!!!!! ja li diré!!
no sé si aquesta és la definitiva però li encanta!!! de moment a disfrutar-la!! jejejeje

un petonàsssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats