Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 4 d’abril del 2011

03.04.11; Trobada de Patchwork a Flix

Aquest diumenge a Flix, van fer la 4ª trobada de Patchwork de la província de Tarragona!!!

La veritat és que em va impressionar veure tantes obres d'art!! deu ni do la feinada que hi ha per fer això!! el que em va agradar més van ser les nines!! quina gràcia!! les vaig trobar molt autèntiques!!

La llàstima va ser, no saber quines eren de flix i de la resta de poblacions!! solament posava el número de participant!! Aquí deixo les fotikis que vaig fer!!

Per cert, també van fer una trobada de 600!! solament vaig poder fer un parell de fotikis!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats