Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dissabte, 16 d’abril del 2011

16.04.11- sortida motiki!!!!!!


Avui he fet la meva primera sortida amb la nova motiki de morcete!!!!!!!


Ha estat una sortida curta però plena d'emocions!!!!!! m'ha encantat!!!!!! no sabia si seria còmoda pel copilot però li he de donar un 10!!!!


Ja puc dir que tornem a tindre moto!!! la burgman no m'agradava gaire per no dir gens!! no té res a veure!!!!!! aquella moto era bona per anar per ciutat i per flix però per carretera les emocions no son les mateixes!!

Apart va de conya!!!!!! es nota que morcete es troba agust perquè m'ha agradat molt la seva manera de pilotar-la!!!!!!

Així que a partir d'ara, a disfrutar-la cada cap de setmana que puguessim!!!!!!
Aquí deixo les 4 fotikis que he fet a l'entrada de Flix!!!!! la veritat és què el color que té m'encanta!! apart és motl còmoda!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats