Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 25 de juliol del 2011

23.07.11; Senderisme per Flix





Aquest cap de setmana hem seguit caminant!!!!!!! he disfrutat de la Noa per la muntanya i també de la bona companyia!!!!!!!



Tan dissabte com diumenge vaig sortir de bon matí amb morcete i la Noa i vam fer senderisme per Flix!!!!!!!!!! i ahir per la tarda també vaig sortir i aquest cop em va acompanyar el meu nebot Enric.



Així que no em puc queixar!!!!!!!!!! he caminat molt i sobretot molt ben acompanyada!!





Com sempre la Noa va anar jugant amb les cosetes que es trobava pel camí i sobretot li encanta posar el "morro" per la terra!! acaba sempre amb la cara blanca!! jajajaja

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats