Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 14 de juliol del 2011

Fira Mora Morisca 2.011 - suspesa -


Com sempre vaig fora de data!!!!!!!!!!


Avui he vist que havien entrat al meu bloquet buscant informació sobre la Fira de la Mora Morisca i he pensat:

ostres!!!!!!!!!!! si la fan al juliol!!!!!

i com era lògic, m'he posat a buscar informació sobre el tema per tal de posar-ho aal meu bloquet!!!!! i quina m'he trobat............ resulta que l'han suspès!!!!!!!!!!

vaja!!!!!!!!!!!!!!!! amb lo que m'agrada a mi anar a fer una volta per aquestes fires!!!!!!! la de Mora estava molt bé, aquests últims anys i hem anat i aquest any també tenia intenció!! (era la núm. 14)

Total que he trobat un bloc que ho explica molt bé!!! aquí deixo l'enllaç:

http://esquerramora.blogspot.com/2011/06/agonitzant-mora-morisca.html

2 comentaris:

Jordi Llambrich ha dit...

Pues engany la tornem a fer... 7 i 8 de juliol.. FES CORRER LA VEU!

eva_yam ha dit...

Gràciesssssss Jordi! !no sabia res! ara buscaré informació i ja posaré un article!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats