Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 28 de juliol del 2011

Fins la tornada!!!!!!!!! muaaaaaaaaaaaa

Bé!!!!!!!!!!!!!!!! per fi .................... ha arribat el moment de poder dir:
ME'N VAIG DE VACANCETES!!!!!!!!!!!!!!!!!
Desconnectaré dels ordinadors!!!
dels meus bloquets!!!!!

Deixaré la rutina !!!
Em treuré el rellotge i el deixaré ben lluny!!!!!!!!!!! (aissssssssssssss si no en porto!!!! )
Treuré les alarmes del mòbil!!!!!!!!!!!!!!!

Disfrutaré del temps lliure!!!!!!!!!!!!!

Sense presses!!!!!!!!!!

Intentaré gaudir de t@t al màxim!!!!!!!!!!!!!!


Et trobaré a faltar bloquet!!!!!!!!!!!! o no!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja t'ho diré a la tornada!!!!!!!!!!! petonetsssssssssssss blocaires!!!!!!!!!!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Què vols dir, que ens deixaràs abandonats, no prendràs el portàtil? no entraràs gens al facebook? no posaràs res al bloc? no sé si ho resistirem els teus seguidors!!! JA JA JA!!!
BONES VACANCES!!!
la teta

Unknown ha dit...

Disfruta

eva_yam ha dit...

gracietesssssssssssss!! ja estic per aquí!!!
un petonàssssssssssssss
a veure si m'activo amb el bloquet!!!!!
un petonàsssssssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats