Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 6 de juliol del 2011

Felicitats Pitoia!! 06.07.11

Fa dies que la Fina ens va avisar pel flixbook que avui és el cumple de la Pitoia!!! i va tindre un gran idea de fer-li una sorpresa!!! i la veritat és què ha sortit rodat i ha tingut un poder de convocatòria molt gran!!! jejejeje

Total que vam fer un grup privat al flixbook dels seus amics i la idea era que t@ts a les 12 de la nit al nostre perfil poséssim la seva fotiki!!! jejejeje (un grup sobre les 95 persones)



Així que ahir la red es va col.lapsar!!! em vaig connectar expressament per fer això de la foto ja què em feia gràcia felicitar-la i veure quanta gent ho faríem i em vaig sorprendre moltíssim!!

El grup "top secret" estava que treia fum de comentaris i el mur de la Lourdes també!! jejejeje

La veritat és què impressionava veure tanta gent connectada al mateix moment i sobretot veure tothom amb la mateixa foto posant molts comentaris al = moment!! havies de llegir dos cops el comentari per veure qui era!! jajaajjaaj (amb tanta foto no es podia veure quanta gent estàvem allí)

Va ser divertit i sobretot em va encantar la seva reacció!! estava feliç com un anís!!!!!!!!!! jejeje

I per acabar, comentar el muntatge que va fer Fina per la Pitoia!!! va recopilar fotikis d'ella i es va posar a treballar de valent!! però el més bonic va ser que a la part final del vídeo va posar les fotikis de tots els seus amics flixbookeros!! tot un detall!!!!!!!!!!!


Va demanar ajuda per posar alguna dedicatòria al final del vídeo i li vaig enviar aquesta però no vaig ser a temps ja què ho havia acabat de fer. Així que la poso aquí al bloquet:

El més important de la vida és ........

Ni guanyar diners

Ni pujar a l'escala social

Ni rebre honors

El més important amb aquesta vida

...És el temps que dediquem a cultivar les nostres amistats

Aquí tens una mica dels nostre temps

Per a què vegis que els flixbookeros et tenim sempre present.

Felicitats Lourdes!!!!!!!!!!!!!!!

Que passis molt bon dia!!

I per últim adjunto el vídeo que va fer la Fina!!


4 comentaris:

Anònim ha dit...

La veritat és que va ser una nit emocionant, m'hagués agradat molt veure-la per un foradet! Quina moguda més gran! i el video de la seua cunyada Fina és preciós!
M'agrada que ho hagis posat al teu bloc!
la teta

eva_yam ha dit...

tens raó, a mi també m'hagués agradat veure-la!! jejejeje

va ser una estona divertida i una felicitació ben diferent a la resta!!

lourdes ha dit...

Gracies Eva !!! ests un solet, es un goig per mi formar part del teu bloquet, sempre m´agrade el que hi escrius, et segueixo d´avans de ser la teva amiga ....... Lo d´anit, no es pot explicar, lo bo hagues sigut una camara oculta, primer no m´ho podia creure i despres semblava la "Fontana di trevi" jajaja ........ mooolt fort !!! Que bonic !!!!....... es de les coses mes grans que m´han passat mai !!! Mil-lions de Graciiiesss !!!!

eva_yam ha dit...

gràciess a tu!!!!!!!!!!1
això sabia d'explicar! jejeje
va ser molt original i divertit al = temps!!

molts petonetssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats