Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 23 d’agost del 2011

Caminant amb la Noa!! 21 i 22.08.11

Diumenge vam sortir a caminar i aquest cop ens va acompanyar la meva mami!! la ruta va ser diferent i vam estar 1 hora i mitja.

Ens vam trobar gossets i també vam practicar el caminar més tranquil ja què s'ha d'acostumar a t@t.

La veritat és què va estar molt bé!!

Dilluns va ser molt més distret!!!!!!!!!!!

Ahir vam anar a caminar amb el tato, l'Arnau, el Black i el Buck!!!!!!
Vam estar una hora i mitja i no vegis com van disfrutar.

Fins la punta del canó vam anar soletes i allí ens vam trobar amb ells, la carona d'alegria dels gossets va ser bonísisma.

Vam passar el tram de la sendera i allí ja la vaig soltar a la Noa!! va disfrutar moltíssim, jugant amb el Black tota l'estona i seguint al Buck allí on anava!!! és valenta perquè no perdia el pas del Buck.

Ens vam trobar un gosset que s'havia perdut però no va voler saludar-nos ja què tenia por de nosaltres.

També ens vam trobar al blocaire Pau que havia sortit a córrer i quan els gossets el van veure van voler marxar amb ell a fer la seva ruta! jejejeje (sobretot la Noa i el Black) jejeje

Sort que els vam poder distreure i van tornar ràpid cap a nosaltres.

Estic contenta perquè la Noa em va fer molt cas; quan la cridava venia i sobretot m'anava de conya el Buck ja què m'ajudava a què les meves ordres fossin més efectives. (l'últim cop que vam sortir amb ells, solament tenia ulls pel buck i la meva veu no la sentia)

Em feia gràcia observar-los als 3:

El Buck anava a la seva, explorant el terreny i s'endinsava pels terrenys a veure que trobava; apart ell sempre ens avisa si sent algun soroll o veu alguna cosa.

El Black solament tenia ulls per la Noa; era graciós perquè la deixava córrer davant seu i després començava a correr al seu darrera fins arribar a la seva alçada i ella quan el veia apropant-se es tirava al terra i el Black li posava la boca al coll sense apretar ni res! jajajaja (no sé quants cops ho van arribar a fer!!!)

I la Noa tenia ulls pels dos, per les carreres amb el Black i sobretot per seguir al Buck; allí on anava, ella al darrera sense perdre el ritme.

Va haver un moment, que la Noa se va posar al davant del grup per una sendera i quan va veure que anava la 1ª es va retirar una mica per deixar passar al buck, com dient " jo et segueixo" jejejeje

que guapetaaaaaaaaaaaaaa!!

A veure si repetim més sovint aquestes excursions perquè ells disfruten molt i nosaltres també de veure'ls disfrutar.
(llàstima que no vaig pensar en fer cap fotiki)





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats