Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 18 d’agost del 2011

Salobreña i La Caleta!! - vacances 2.011 -

com anava dient anteriorment la Caleta té un encant especial!! és molt diferent a tot el que he vist!!!

La Caleta forma part del poble de Salobreña però podríem dir que aquesta conserva l'encant del passat!!

Em va fer gràcia observar que els gossets a la caleta, la majoria anàven sense lligar i sols!! per una banda ho trobava bé però per l'altra em feia patir perquè portava la Noa i sempre pots tenir algun ensurt!!!!!!!

Però després d'uns dies vaig poder observar que els que van solets mai et donen cap problema, tot el contrari!!!!!!!!! estant molt equilibrats!!

Una de les cosetes que em em va impactar veure que la gent encara no es gaire conscient del tema seguretat vial!! molta gent anava amb ciclomotors i sense casc i a sobre, molts cops el portaven penjant del braç!!

Les cases estant a sobre de la muntanya i el més bonic d'allí és què no passen cotxes!!! els carrers son tant estrets que no poden passar!! per tant et toca caminar!!!!!!!!!

Aquestes vacancetes ens hem fet un fart de pujar escales!! però valia la pena!!!!!!! jejeje








SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats