Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 2 de desembre del 2011

La Noa fa 8 mesets!! 01.12.11

Ahir dia 01.12.11 la Noa va fer 8 mesets!!! 

Tinc la sensació que fa temps que la tenim amb nosaltres  i solament fa 6 mesos i mig!!

Està maquíssima i des de què la tenim a casa, ha fet molts canvis!!!!!!!! i el més bonic és què els hem viscut tots!! no hem perdut cap detall!!

L'altre dia ho parlàvem amb l'alex! dona molta vida tenir un gosset!! molta responsabilitat i feina però si fas una llista de les coses bones i negatives, amb el nostre cas, guanyen per molta aventatja les bones!!

Cada dia és una alegria diferent!! ens fa riure moltíssim amb les seves tonteries, ens dona molt de carinyo i sobretot molta companyia!! Molts cops em recorda al dandi amb les seves tonteries i això encara em fa estar més contenta perquè m'agrada pensar amb ell i amb la felicitat que m'aporten.
 Apart cada dia vaig aprenent més a comunicar-me amb ella!! he après a comunicar-me sense paraules i és una passada!! els gossets aprenen per associació i observant els nostres moviments però sobretot el més maco és aprendre nosaltres mateixos.

Sempre he tingut gosset i donava per fet que sabia moltíssimes coses d'ells; actualment, puc dir que em falta molt camí per aprendre en aquest món dels animals i estic encantada de seguir aprenent amb el meu dia a dia.

Es una passada intentar comunicar-se amb els gossets i m'encanta observar els seus moviments i veure com es comuniquen entre ells; des de què vaig llegir el llibre "las señales de calma" que la meva visió és totalment diferent.




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats