Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 30 de desembre del 2011

Un regal especial!! Gracietesssssssssssss




El divendres 23, em van fer un regalet molt especial!!!!!!!!! jejejeje

Fa temps vaig veure un regal que havia fet Anna amb una noia de Flix i em va fer molta gràcia!!! li vaig dir que m'agradava molt i a veure si me'n feia un!! jejejeje





Així que l'altre dia, me la vaig trobar i em va regalar aquesta piloteta tant ben decorada i em va fer molta gràcia la nota que em va posar!!! jejeje









MOLTES   GRÀCIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ANNA!!!!!!!!!!!!

M'ha agradat molt aquest regalet!!!

un petonàssssssssssss ben gran!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats