Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 30 d’abril del 2012

29.04.12 - Fira mascota Reus -






Diumenge vam anar a la fira de la mascota!!!!!!!!!











La Noa va disfrutar molt els primers minuts i ens va portar super bé!!!!!!!!!!!  després ja passava del tema!! tant de gosset al final no feia cas!!



El què em va fer més gràcia es trobar a beagles!! ens pensàvem que en trobaríem poquets però no va ser així!! 5 o 6 segur que vam saludar! jejejeje



Tots ens explicàvem les experiències amb ells i puc dir que la Noa es la que fa menys trastades! suposo que hem perdut molt de temps per educar-la i això fa que es porti bé!!!!!!!!

Vaig disfrutar mirant tot i el què més em va agradar va ser el campionat d'agility i les xerrades que van fer d'educació canina.







Els que s'ho van currar molt van ser els "veterinaris.cat" amb aquestes sessions informatives de l'educació canina i ressaltant l'important que és conéixer bé el teu gosset!! em va agradar molt.













Dels Stands que dir, aquest anys semblava que hi hagués menys!!!!!!! l'anys passat havien molts d'ensinistradors canins i aquest any podria dir que casi bé ningú!! El que més havia eren botigues de pinso i perruqueries canines.

Però penso que la gent no aprofita aquestes fires per promocionar-se!!!!!!! sobretot les protectores!! solament hi havia la de "última llar" la resta no hi havia cap!!!!!!!! un dia així la gent pot col.laborar molt, els gossets estant esperant una família i un dia així és perfecte!! o també vendre cosetes per col.laborar amb les protectores! no seps, no m'ha agradat i em sap greu!!!!!!!!!!!! (o potser és què val molts diners posar un stand i no tothom es pot permetre el luxe d'anar-hi!! no ho sé)

I ja no parlem de les residencies canines!!!!!!! n'havien poques !!  i per acabar de rematar no et donen informació!!!!!!!!!! :(

és flipant les poques ganes que tenen de treballar la gent!!!!!!!!!!! la gent et demana informació i expliques el mínim!!

Crec que la gent hauria de posar més comercials amb aquests llocs; si es el teu negoci, t'has de saber vendre  i captar a la gent!! la veritat és què em vaig decepcionar bastant!!!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats