Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 23 d’abril del 2012

Pel meu morcete!!!!!!!! Felicitats!!!!!!! 23.04.12

sant jordi - flix - parada de Tere - 
Com cada any, he buscat alguna poesia ben maca pel meu morcete!!!!!!!!!! he trobat una web molt interessant on posen un recull de poesies de sant jordi!!!!!!!!

Així que he posat aquestes dos!!!!!!!!!! però naturalment, primer he fet la meva dedicatòria personal per ell ja què no hi ha res millor que expresar-ho d'un mateix!!!!!!!!

Felicitats petitet!!!!!!!!! 


Per tu!!!!!!!!!!! 
Pel meu morcete!!
que m'omple el meu dia a dia de felicitat!
perquè per mi, ets la meva llum!!!!!!!! 
la meva felicitat!!!!!!!!
perquè dones sentit a la meva vida 
i fas que sigui la persona més feliç del món!!!!!!!!
T'estimo petitet!!!!!!!!! 





I aquests poemes els he tret de, una web de recull de poemes de sant jordi:

http://www.xtec.cat/~lrius1/calaixsastre/santjordi2004.htm



L´AMOR
Tot en l'amor s'emplena de sentit.
La força renovada d'aquest cor
tan malmenat per la vida, d'on surt
sinó del seu immens cabal d'amor ?
És, doncs, sols per l'amor que ens creixen roses
als dits i se'ns revelen els misteris;
i en l'amor tot és just i necessari.
Creu en el cos, per tant, i en ell assaja
de perdurar, i fes que tot perduri
dignificant-ho sempre amb amorosa
sol.licitud : així donaràs vida.

MIQUEL MARTÍ POL


UNA ROSA
Sant Jordi, santa diada
del passat i l'avenir,
Fe i Pàtria nostrada
del meu cor fas sobreixir.
Oh la bella matinada!
Quina joia de collir
una rosa perlejada,
una rosa a mig obrir!

MARIA ANTÒNIA SALVÀ



2 comentaris:

morcete ha dit...

Ohhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que boniques les poesies!!!!!!!!
Jo tambe t'estimo molt i encara que no ens ho diem les vegades que ho hauriem de fer,saps que ets la meva petiteta i que sempre estare al teu costat,mua,mua,mua,timo molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eva_yam ha dit...

jejejeje si morcete ha passat pel blog!! jjejeje
quina ilu veure el teu missatge!!
gracietes petitet!!!!!!
que dir-te que no t'hagi dit!!
muaaaaaaaaaaa
timoooooooooo moltttttttttt!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats