Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 16 d’abril del 2012

Felicitats Laia!! 14.04.12



Aquest dissabte va ser el cumple de la meva fillola Laia!!!!!!!!


Estava super contenta perquè es feia més gran!!!!!!!! 6 anys!!!!!!!!




De bon matí ja la vaig trucar per felicitar-la i estava super contenta!!!!!!! el primer que em va preguntar va ser que quan vindria! jejejeje


Amb ella li encanten les festes i sabia que aniríem tota la família a celebrar el seu cumple!!!!!!!!







Va disfrutar moltíssim, tant ella com l'Alex petit!!!!!!!! semblava festa major! jejejej

Va estar molt bé!!

les 4 fotos que vaig fer no em van quedar gaire bé però almenys es veu la carona de felicitat!!!!!!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats