Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 25 d’abril del 2012

Fira de la mascota - Reus - 28 I 29.04.12


Aquest cap de setmana fan la fira de la macota a Reus!!!!!!!
Si puc no m'ho perdré!!!!!!!!!!  

De fet, va ser el primer cop que hi anava i també poria dir que gràcies amb aquesta fira ara tinc la Noa!!!!!!!!

jejejeje si si!!  
Vaig anar i en aquells moments no tenia gos! ja feia un anyet que estava sense el Dandi i la veritat és què veure tants gossets junts em va  fer molta enveja i tristesa al mateix moment!! perquè em moria de ganes de tenir-ne un però l'alex no estava molt convençut de tenir-ne ja què sempre em deia "més endavant"!!!!!!! jejejeje 

Així què després d'aquesta fira, l'alex va canviar d'opinió i sobretot va veure que realment necessitava un gosset ja què em va veure la carona que feia, com estava cridant en silenci que volia un gosset!! jejejejej

Fins i tot podria dir exactament quin moment va ser quan ens vam decidir tots dos!!!!! 

Aquest gos, en té la culpa!!! podria dir que gràcies al Dandi actualment tinc la Noa!!!!!!!! 

Mentre estava mirant el concurs d'agility, el vaig veure!!!!!! era un gosset d'aigues iem va recordar moltíssim al Dandi ja què era igualet!!! 

Em vaig emocionar al veure'l ja què vaig pensar lo què hagués disfrutat el dandi fent aquest esport i lo feliç que seria allí amb tants gossets!! 

Crec que aquest moment va marcar un abans i un després!!!!!!!!!!  

Així que aquest any, si tot va bé, anirem amb la Noeta a disfrutar d'aquesta fira!!!!!!!!!! 







SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats