Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 29 de maig del 2013

Buscar feina!! un repte difícil!!

 Sembla mentida això de buscar feina lo complicat què és!!!!!!!

moltíssimes webs per apuntar-te i cadascuna té la seva llei!!!! 

has d'introduir les teves dades molts cops i sempre de manera diferent!!!!!!!!! deu ni do!!!!!!!!!!!! 

I per acabar de rematar veus l'animalada de gent que està buscant feina!!!!!!!! 

La 1ª oferta que em vaig inscriure, es van apuntar 290 persones!!!!!!! uffffffffffffffffff  

Naturalment et preguntes si et trucaran però la resposta és un gran interrogant!!!!!!!  

Però ja puc dir que nooooooo m'han trucat!!

La 2ª oferta que em vaig inscriure vaig tindre la sort que em van trucar i vaig anar a l'entrevista!!! tot pintava molt bé i em pensava que tenia possibilitats peròooooooooo finalment nops!! 

Després segons m'han explicat, la gent ja estava agafada feia dies!!!!!!!!!!!! que hi farem ho havíem d'intentar!!!!!!!!! 

El problema d'anar a les entrevistes, pel que he vist, és què et fas il.lusions sense voler i clar si estàs segur de tu mateix, et penses que tens molts números però la realitat de la vida, no depen de tu sinó de molts altres factors què no tenen res a veure amb tu. 

la 3ª oferta, m'he apuntat avui però solament de veure la gent apuntada, m'he quedat com aquesta noia de la foto!!!!!!!! sorpresa!! 950 persones!!!!!!! 

Jjajajajajaj deu ni do la gent apuntada!! de totes formes m'he apuntat per si de cas!!!!!!!!!!! 

De moment estic tranquil.la perquè ara començo amb l'atur però aniré mirant ofertes d'administrativa per veure com està el mercat laboral!!!!!!!! 

Així que seguiremmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm amb el positivisme i disfruttant del dia a dia!!!!!!!!!! 


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats