Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 7 de maig del 2013

Temps Lliure ??? LLegir¿? val la pena!!




Sembla mentida com passa el temps de ràpid!!!!!!!

Ja porto un mes sense treballar i m'ha passat volant!!

No he tingut temps per res i temps per tot!! sobretot per fer coses que m'agraden i per estar amb la meva gent!!




Està guaiss això de tindre temps per tu!!!!!!

Fins i tot m'ha agafat per llegir! feia segles que no ho feia i aquest llibre m'ha enganxat!!

Tothom en parlava i me'l van deixar!! i  siiiii puc dir que està molt bé!!

Ja l'he acabat i ara vaig pel segon llibre!!!!!!!!!!! està molt bé la història i està molt ben escrita!!

Val la pena buscar temps per llegir!!!!!!!!!  Fins i tot em va fer gràcia que me'l vaig prendre fins i tot per anar a fer el cafè!! :)

Em pensva que cada dia dedicaria més temps al blog però em costa tenir una rutina diària ja què vaig fent sobre la marxa!!!!!

Quan treblava tenia una rutina i sempre tenia temps per poder escriure i estar al dia del món d'internet!! Ara em costa agafar el ritme i no escric tant com voldria! però què hi farem!!

A la vida hi han canvis i ens hem d'adaptar amb ells de la millor manera possible!!

Estic contenta amb aquest canvi i estic disfrutant de les petites coses que m'omplen!!!!!!!! Ara em tocarà planificar-me una mica per veure quin camí segueixo!!

Petonetsssssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats