Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 27 de maig del 2013

Cinquanta ombres de Grey!!!!!! una passada!!!!!!!!!!!

Ohhhhhhhhhhhhhh ja està!!!!!!!!!!

Ahir a la nit vaig acabar l'últim llibre!!!!!!!!! 

Per una banda estic super contenta d'haver llegit els tres llibres seguits i sobretot encantada de la vida que la història m'hagi enganxat!!!!!!!!

Feia segles que no llegia i sobretot que no m'enganxava d'aquesta forma!!!!!!! 

Sabia que tothom s'enganxava però no estava informada de què anava la història i tot això em tenia intrigada!!!!!!! 

El primer llibre puc dir que es el més soprenent ja què no t'esperes alguns relats i els altres dos ja és més aviat la història d'amor de la parella!!!!!!! 

Sobretot em quedo amb la descripció detallada!!!!!!!! m'ha encantat com t'explicava al detall com anava coneixent la seva parella!!!!! el tema de les mirades!! com pots arribar a conéixer a l'altra persona captant les seves expressions corporals i les seves mirades en cada moment!!!!!! 

M'ha recordat al tema dels gossos! al llenguatge dels gossos!! No m'havia parat mai a pensar que les persones també ens podem observar d'aquesta forma!!!!! analitzant cada detall de la mirada i de les expressions!!!!!!! 

Bé, ara em sap greu haver acabat l'últim llibre perquè sembla que em falti alguna coseta!!!!!!!!! Cada dia, dedicava alguan estona a llegir i això em feia desconnectar!!!!!! m'ha agradat aquesta costum que he agafat!!!!!!!! 

Ara hauré de buscar una altra víctima per llegir!!!!!!!!!! jejejejeje 

Bé, solament puc dir que no havia llegit mai un llibre tant llarg, de tantes pàgines i això m'ha sorprés!!!!!!!! i x  acabar de rematar, han estat 3 seguits! jejejejeje

Si no l'heu llegit, us el recomano!!!!!!!!!!! val la pena !!!!!!!! 


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats