Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 6 de maig del 2013

Curset de costura- 3ª classe

 Sembla mentida però ho he fet jo!!!!!! jajajajja

Dijous passat vam fer la classei ja vaig acabar-lo!!


No sabia si m'agradaria això de la costura però li estic agafant el puntillo!! m'agrada!!!!!

Aquest és el meu "monedero"!!!!! ha quedat molt guapet!!!!!!!!




Ara estic fent una bossa per poder posar les bosses de plàstic!!!!!!

Encara queda bastant per fer però ja he vist més o menys com es farà ja què la Joa va més avançada que jo!!!!!!





 Aquí teniu les professsssssss i la Joa!!!!!!!!



Al final de la classe, ens va ensenyar com es feia punt cadeneta!! jejeej

Bé, jo encara no he començat a fer-ho però vaig prestar atenció com es feia.

Ara fins la pròxima classe, demà dimarts!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats