Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 11 de març del 2011

Curiositats!! dates i noms

Fa poc, em van passar un correu de cosetes curioses i em va fer gràcia això de les dates!! aquest any tenim aquestes tant originals:

1/1/11
11/1/11
1/11/11
11/11/11

I després també vaig llegir el significat del nom del meu pare!! el tenia posat un noi que es diu com ell!!!!!!!! i vaig veure aquesta imatge i em va faltar temps per copiar-la!!! jeejejeje



Nombre: FLOREAL
Origen: Francés

Significado: De floréal, derivado del latín floreus: "florido"

Historia: Nombre del octavo mes del calendario republicano francés.
Al igual que otros nombres extraídos del calendario republicano francés, tuvo cierto uso en los tiempos de la segunda República y se imponía indistintamente a personas de los dos sexos. A veces se aplicaba coincidiendo con el mes de nacimiento.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats