Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 3 de març del 2011

Noves Senyals a Flix!!! 03.03.11

El dilluns la valig veure i em vaig parar a mirar-la!!!
em va agradar!!!!!!!!!!!!

Pel què fa referència als gossets, espero que a partir d'ara la gent respecti més el tema!!
sobretot que el portin lligat i també portin la bosseta a la butxaca!!!!!!!!!!!
Perquè desgràciadament ja he tingut uns quants ensurts amb gossos que van sense lligar!!!!!!!!!
Es trist haver de posar multes per tal de què la gent faci les coses però potser així millorarem el nostre comportament!!


2 comentaris:

enric ha dit...

Tens raò Eva! Els gossos pel poble han d'anar lligats i els amos han de portar una bossa per recollir les seves deixalles. Es que sino, vas a caminar i has d'anar mirant per tot arreu i dona molt mala imatge. Tenim zones molt boniques per passejar i estan totes plenes de "mines" i això no pot ser. I ens fariem creus de QUI són els que no recullen.
Be, és trist que haguem de creure a base de "totxo", però no n'hi ha altra. D'avisar fa molt temps que avisen i ara quan multaran, doncs seran dolents.
Civisme i respecte cap als demés!!!
Una abraçada!

eva_yam ha dit...

estic completament d'acord amb el q dius!!!

per cert vaig a deixar un comentari que m'ha deixat una amiga al facebook perquè és bonissim.




M'ha dit:

"molt bon article Eva!!!!
ja n'hi ha prou de passejar per on sigui del poble i anar esquivant mines per tot arreu!! es molt trist que haguem arribat a l'extrem de que ho reculls o et multem...l'altre dia que vaig anar a passejar pel passeig n...ou de la vora del riu de baix em vaig creuar amb dos "personatges" amb gossets, tots dos contemplant com la bestiolera deixava regalets i tot i que els estaven mirant no van tenir cllns arreplegar-ho....i encara que sabia que no farien res els hi vaig dir...
A casa teva o reculls o també fas el mateix??? per que si la merda fos or series el més ric del poble...
i encara se'm va enfada!! jajajajaja"

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats