Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 5 de novembre del 2007

Felicitats Teta!!!!



Avui és dia 5 de novembre!!
La meva germana fa anyets!!
Així que avui li dedico un post amb ella!!
Li he preparat un pastís ben maco per a què pugui disfrutar-lo!!! jejejej
(quan bufis la vela enrecorda't de demanar un desitg)

FELICITATS!!!!!!!
espero que passis molt bon dia!!!
i desitjo puguer-te felicitar durant molts anys!!
un petonàsssssssssssss ben gran
de part de la teva germaneta
que t'estima molt!!
muaaaaaaaaaaa muaaaaaaaaaaaa

2 comentaris:

Maria José ha dit...

MOLTES GRÀCIES!
El pastís és molt bonic, i la teva felicitació m'ha agradat molt!

enric ha dit...

Moltes felicitats Teta!
ja et vaig felicitar personalment i per mig del bloc meu, però em quedava fer-ho pel bloc de la Eva, tan ben fet i pensat.
Una abraçada a totes dues ( les meves germanetes)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats