Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 28 de novembre del 2007

Flix! Recollida d'aigua pels incendis

El dia 07 de setembre va haver un incendi aprop de Flix; va ser a Pradell de la Teixeta!! Com que portava la càmera al cotxe, vaig pensar que ho podria gravar.

Així que em vaig esperar 10 min al pont de flix i vaig gravar com l'avioneta venia a recollir aigua al riu per poder apagar el foc!!

Son deu segons però és maco de veure!!!

Aquí deixo el meu primer vídeo que poso per internet!!!! jejejejej

www.Tu.tv

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats