Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 14 de novembre del 2007

Ja tinc un altre bloc!! Aquest serà de motos!!

Aquests dies com podreu comprovar no he escrit gaire perquè estava massa ocupada creant un altre bloc!!

A l'Alex després d'insistir que entrés pels bloc a fer un cop d'ull, al final li ha acabat agradant i l'altre dia em va fer una proposta!!! Volia crear un bloc de motos amb el qual solament parléssim de motos i de les ntres experiències damunt la moto.

Així que aquests dies m'he aplicat de valent i ja tenim un bloc motero!! bé, tenim el del moto club però aquest serà més ntre!!

També li vaig comentar al meu germà i li va fer gràcia la idea així que també s'ha apuntat al bloc!!

I per acabar de rematar segurament s'apuntaran el Paco-Raquel i el Jordi-Raquel!! així com més serem més històries tindrem!!

Així que aquí deixo l'adreça del bloc motero per si algu vol entrar-hi a llegir una mica!!!


http://experienciessobrerodes.blogspot.com/

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats