Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 16 de novembre del 2007

Una cançó per la meva mami!

Avui navegant per TuTv he trobat aquesta cançó i m'ha recordat a la meva mare!! i he pensat perquè no dedicar-li!!!

Em porta molts records!!
És una cançó trista però és maquíssima! la meva mare sempre la demanava a la ràdio!! li encantava, bé li encanta però ara ja no l'escolta casi mai!

Aquesta cançó em recorda quan viviem al barri!! em recorda amb ella mentres feia el dinar; demanava la cançó a la ràdio i mentre preparava el dinar l'escoltava i la cantava!! I sempre quan acabava em deia "nena, aquesta cançó és maquíssima"!!!

I la veritat és que no es cansava mai d'escoltar-la!! em recorda amb aquells temps!! tota la family!! el somriure de la meva mare!! suposo que els pals de la vida fa que cada cop el somriure el deixis una mica de banda !! (encara que de tant en tant li puc treure un somriure)


www.Tu.tv

1 comentari:

enric ha dit...

Els records és el millor que tenim i el bonic és que ningú ens el pot prendre.
La cançó és molt bonica, però el record d'aquells dies encara més.
Una abraçada!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats