Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 12 de novembre del 2007

Inauguració de l'ascensor de La Unió Social de Flix



Aquest dissabte 10 de novembre la Unió Social de Flix va inaugurar l'ascensor del local de l'entitat. Molts de vosaltres potser us preguntareu perquè poso aquest article o simplement quina relació tinc amb aquest fet així que ara us ho explicaré!!

La setmana passada la meva mare em va explicar que va trobar a l'actual president de la Unió Social, el Sr. Soriano i li va explicar l'acte que tenia intenció de fer i que sobretot volia que estigués present ella ja que aquest ascensor va ser obra del papa.

En un primer moment ho vaig trobar perfecte que anés però no li vaig donar gaire importància al tema però com més hores passaven , més hi pensava i més records em venien del papa.

Encara me'n recordo quan va sorgir el tema de l'ascensor, ens ho va comentar un dia amb algun dinar familiar ens va comentar que havia estat pensant amb el tema de posar un ascensor, "que si havia sentit dir, que si havia pensat, que si li havien dit,etc...".

La primera opinió va ser dir-li que era molta feina i sobretot molta paperassa, massa burocràcia per muntar un ascensor!! Però ell, com totes les coses que feia, s'ho va agafar amb il·lusió i sobretot va animar al meu cunyat a que li fes costat; tal com deia ell "amb el Ramon fem un bon equip" ell sabia que si Ramon li feia costat, ho tenia tot i es sentia segur de tirar endavant amb el que fos ja que confiava plenament amb ell.

Així que ho van tirar endavant, el temps i la burocràcia que van tindre que fer no ho sé però m'ho puc imaginar; amb aquestes obres han intervingut moltíssima gent: el meu pare, el meu cunyat, la seva junta, polítics, ajuntament i tota la gent que ha format part de la junta de la social aquests últims dos anys.

Per tant després de vindre'm al cap aquestes xerrades amb el meu pare vaig pensar que seria maco anar-hi perquè sé que amb ell li hagués fet molta il·lusió que estigués allí.

Així que vam anar tota la família, el Ramon i la meva germana, l'Enrique, la Mònica i la Laia i per últim la mama i jo; solament faltava l'Alex perquè estava treballant encara que sé que aquests actes no li agraden gaire perquè ho passa bastant malament perquè és molt sentit.

Des d'aquí vull felicitar al Soriano ja que va fer un gran discurs, em va agradar molt i em va emocionar; va ser breu però no es va deixar de dir res!!! Va agrair la col·laboració de tots els que van prendre part amb aquest projecte i la part final la va deixar pel meu pare.

I acabant el discurs va fer entrega d'un ram de flors a la meva mare com a reprensentant del meu pare. Un cop acabat tot, van inaugurar l'ascensor i el primer viatge el va fer l'alcalde Pere, el Soriano i la meva mare......... tot un detall per part de la junta!!

Gràcies a tots per recordar al meu pare i deixar-li una mica de protagonisme amb aquest acte; ell hagués estat orgullós de tots vtres.!

Bé i com a punt final van fer un aperitiu al bar de l'entitat i també voldria afegir que l'acte va tindre una bona afluència de gent.

Aquí us deixo un parell de fotos que vaig fer.

Un petonàsssssssssssss bloc



2 comentaris:

enric ha dit...

Un article molt bonic Eva!
la veritat és que l'acte va estar molt bé.És tot un detall per part de la nova junta el fer menció al Papa i més de la forma que ho va fer. La Mama, va estar molt contenta i emocionada.
Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Com diu l'Enric, un article molt bonic,m'agues agradat estar al teu costat,pero la feina es el que tè.
Be de totes maneres felicitats per la teva relexio,muaaaaaaaa!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats