Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 19 de febrer del 2009

10.000 Visites!! gràciessssssss a t@ts!!!!!

Gracietesssssssssssssssss!!!

10.000 visitesssssssssss!!!!!!!!!!!!

Em feia ilu arribar amb aquest número!!!

10.000 visites!!!!!!!!!! deu ni do!!!!!!!!!!!!!! si que moltíssimes son meves però també de molts anònimsssssssss que han anat passat per aquí de casualitat o simplement per curiositat!! la meva família, els meus amics, gent que em coneix, gent que no sap qui sóc! jejejeje molta diversitat! i fins i tot gent d'altres països!!!!!!!!!! avui fins i tot he vist que havien entrat de la xina i de rumania! jejeeje

pos eso!! gracietes a t@ts!!!!!!!!!!!!!!!! i ja sabeu si algun dia em voleu deixar un missatge als meus articles encara em fareu més contenta!!!!!!!!!!! ja què les persones que escribim als blocs ho fem per ntres. mateixos perquè ens agrada escriure i reflexionar sobre les coses del dia a dia però també fa gràcia saber que hi ha algú amb alguna part del món que t'està llegint!!!!!!!! encara que sigui en silenci!!!!!!!!

un petonàsssssss ben gran per t@ts!!!

1 comentari:

enric ha dit...

Enhorabona Eva!!!!
ja has passat els 10000!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats