Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 17 de febrer del 2009

Supernanny!!! un nen impressionant!!

El divendres vaig veure de casualitat això de la supernanny i vaig riure una bona estona!! estava flipant de com podia haver un nen així!! el primer que em va vindre al cap era "on està la educació dels seus pares???" em va deixar sense paraules!!

Amb aquest vídeo solament es veu un resum del què feia el nen però no es veu el tractament de la supernanny!!

Em va agradar ja què va posar una mica de disciplina amb aquella casa i sobretot va educar als pares i al fill ja què el problema no era el fill sino els pares que no li han ensenyat el que està bé i el que està malament amb aquest nen.

Un petonàssssssssss bloc!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats