Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 19 de gener del 2012

Com passa el temps!!! 19.01.12

Molts cops sembla que no passi el temps però d'un any a un altre si mires............ et dones compte que ha passat volant!!!!!!!!
Avui al veure la data m'ha fet pensar!! 18.01.12 ............ si encara tingués el Dandi hagués fet anys!!!!!!!  19 anyets faria!!però als 17 em va deixar!! 
Aquestes fotikis son del buck de l'any passat per aquesta època!! sembla mentida!! jejeje lo gran qeu s'ha fet!! 



Així que puc dir que ens 2 anyets, la meva vida canina ha canviat bastant!!

Al gener del 2.010 celebrava els 17 anys amb el Dandi!!!!!!!

Al gener del 2.011 passejava el buck per tot arreu ja què no tenia gosset i em moria de ganes d'estar en companyia canina!!!!!!!

Al gener del 2.012 gaudeixo de la meva gosseta Noa i a sobre tinc dos gossets més.......... 
per gaudir de grans caminates per la muntanya........ el Buck i el Black!!!!!!!







no puc demanar més!!!!!!!!!!!! 





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats