Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 24 de gener del 2012

Reflexió d'avui 24.01.12




"La dicha de la vida consiste en tener siempre algo que hacer, alguien a quien amar y alguna cosa que esperar"


Aquesta m'encanta!!! és la gran realitat de la vida!!!



"llenar la hora; esto es la felicidad"

jejejej aquesta és bonísisma!! quan un està bé fent alguna cosa sempre diem "el temps m'ha passat volant"



"La felicidad consiste en tener buena salud y mala memoria"

jajajaj aquesta és boníssima!! si tens massa memòria amb les coses dolentes no et deixa passar pàgina i aquest és l'error més gran que es pot fer!!!!!!!!!! sobretot, no hem de ser rencorosos, no val la pena!!

"La felicidad no se experimenta, se recuerda"

aquesta també m'encanta!! quants cops hem viscut una cosa i en aquell moment no te'n dones compte de lo bé que estàs i quan ho recordes veus qeu aquell moment et va omplir moltísism!!


"Cuando se es feliz es cuando hay que tener más miedo; nada amenaza tanto como la felicidad"

Aquesta em recorda a una reflexió que sempre feia un noi que coneixia, sempre deia: "no m'agrada estar bé perquè sempre hi ha alguna cosa o algú que sempre arriba al moment aquest i esborra aquesta sensació"



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats