Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 12 de gener del 2012

Felicitats Mami!!! 12.01.12

Avui, dia 12.01.12, és el cumple de la meva mami!!!!!!!!!!!!


74 anyets!!!!!!!!!!!! 

Qui pugués arribar amb aquesta edat!!!

Estic encantada de la vida de poder tenir-la al meu costat i seguir gaudint de la seva companyia!!! espero i desitjo que siguin molt més anys!!!!!!!!!!

Que dir de la meva mameta............ la millor del món!! segur que cadascú pensa el mateix de la seva!!!!!! me l'estimo moltíssim i el vincle que tenim és molt especial!!!!!!!!





El dia que no la tingui, sé que ho passaré molt malament però de moment no hi vull pensar, tot el contrari!!!!!!!!!! vull gaudir d'ella tots els moments possibles i el dia de demà ja és veurà!!!!!!

Així que ja tinc ganes de celebrar-ho amb ella!!!!!!!!

Felicitats Mameta!!!!!!!!!!!

Que passis molt bon dia acompanyada de la teva família!!!!!!

T'estimo moltíssim!!!!!!!!!!!!








2 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats iaia finaa!!!!

Un besitooo!!!

De part de Tere i Cristina!!

eva_yam ha dit...

gracietesssssssssss de part la mami!!
petonetsssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats