Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 7 de febrer del 2012

Reflexió d'avui!! 07.02.12 - el mòbil -



Aisssssssssss el mòbil!!! que faríem sense ell!!!!!!! 


Ahir vaig sortir a caminar i quan ja estava casi al lloc, em vaig donar compte que m'havia deixat el mòbil!!! 


ufffffffffffff els primers pensaments que em van vindre son molt negatius:


- "uffffffffffff que faig sense mòbil!!!! 
- i si el vaig a buscar??? 

- i si em passa algo??? com aviso???? 



Els primers 15 segons em vaig plantejar tornar cap a casa però després solament per la pèrdua de temps que significava anar-hi i sobretot pujar escales, va guanyar el NO.


Em vaig sentir molt tonta de pensar amb tot això; sembla mentida l'important que s'ha tornat el mòbil a les nostres vides i la inseguretat que t'entra alguns cops quan no el tens. 


Almenys és la sensació que vaig tindre durant una estona ahir!! després, caminant em vaig fer una "rentada de cervell" i em van vindre molts pensaments per tornar a la normalitat.


- Antigament no teníem mòbil i no estàvem tot el dia localitzables!! (i estem parlant de pocs anys) 


- No fa falta estar sempre amb el mòbil.


- Et fa sentir inseguretats !! a la mínima ja estàs trucant per qualsevol cosa i sobretot si te'l deixes a casa, molts cops tornes perquè sembla que et falti algo sense ell.


- Nosaltres sabem el què és estar sense mòbil però i els nens que estant pujant, ho sabran això??? 


Potser al final haurem de fer teràpies per anar sense mòbil durant unes hores del dia!! jejejeej


He trobat un article que realment ens explica molt detalladament, de l'important que s'ha tornat els mòbils a les nostres vides! és divertit l'article!


http://elobservadorsolitario.blogspot.com/2011/02/horror-donde-he-dejado-el-movil.html





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats